مراسم یادبود سونامی سال 2011برگزار شد
نوشته شده توسط : zwembril

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، در این مراسم 'كین ایچی كومانو' سفیر ژاپن در تهران، 'رامین مهمان پرست' سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، اعضای گروه دوستی ایران و ژاپن، سفیر سابق ایران در توكیو و جمعی از اعضای سفارت ژاپن در تهران و تجار و بازرگانان ایرانی و همچنین سفرای كشورهای خارجی مقیم تهران حضور داشتند.

در این مراسم یاد و خاطره قربانیان این حادثه بزرگ در تاریخ ژاپن كه در ماه مارس سال 2011 میلادی در شرق این كشور رخ داد، گرامی داشته شد.

سونامی و زلزله ژاپن خسارت مالی و جانی بسیاری برجای گذاشت كه به دنبال آن بسیاری از كشورهای جهان از جمله جمهوری اسلامی ایران به كمك شهروندان ژاپنی كه سابقه كمك به آسیب دیدگان زلزله های ایران در سال های گذشته داشتند، شتافتند.

در مراسم امشب سفیر ژاپن در تهران ضمن ارایه گزارشی از آخرین وضعیت مناطق آسیب دیده در جریان زلزله سال 2011 میلادی در این كشور از دولت و ملت ایران به دلیل ارایه كمك های بشردوستانه به شهروندان آسیب دیده ژاپنی قدردانی كرد.

در حاشیه این مراسم نمایشگاهی از نقاشی های كودكان ژاپنی زنده مانده از این بلای بزرگ طبیعی در ژاپن كه در آن آرزوی آینده خوشی برای مردم جهان و این كشور كرده بودند و همچنین نمایشگاهی از عكس های مربوط به سونامی و ارایه كمك های مردمی از كشورهای مختلف جهان به نمایش گذاشته شد.

سیام**1478 ** 1574





:: برچسب‌ها: به من , ایتالیا , سنگ ,
:: بازدید از این مطلب : 383
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : دو شنبه 15 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: